Не се зарежда

  • This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies.

Styop

Потребител
19 Март 2019
3
0
1
39
#1
Здравейте. Имам mi8 закупен от Теленор(в гаранция) и от известно време не се зарежда нормално.Стои включен с часове и качва едва няколко процента. В най добрия случай да качи с 15-20%. Обаче при изкллючване на захранването и повторно включване телефонът си зарежда нормално. За такива проблеми важи ли гаранцията и ако не някои има ли идея какво да го правя. Сега съм с miui global 10.2.3.0. Първоначално бях с miui 10.1.... ако не се лъжа и всичко беше о.к. След няколко ъпдейта проблемите запо чнаха.
Ако някой знае какво може да се направи по въпроса да пише. Благодаря предварително. Screenshot_2019-03-19-14-38-13-668_com.android.settings.png
 
Последно редактирано:

suffer

Потребител
23 Май 2014
2
1
3
#2
Колега, първо трябва да установиш дали е в телефона проблема или в зарядното.
Трябва да се тества с друго зарядно/друг кабел и ако продължава да го прави се търси причината в телефона и тогава се стига до гаранцията
 
Харесвания: pitbula74

Dzhevelekov

Администратор
Staff Member
Администратор
2 Септември 2015
551
80
28
36
#3
Здравейте. Имам mi8 закупен от Теленор(в гаранция) и от известно време не се зарежда нормално.Стои включен с часове и качва едва няколко процента. В най добрия случай да качи с 15-20%. Обаче при изкллючване на захранването и повторно включване телефонът си зарежда нормално. За такива проблеми важи ли гаранцията и ако не някои има ли идея какво да го правя. Сега съм с miui global 10.2.3.0. Първоначално бях с miui 10.1.... ако не се лъжа и всичко беше о.к. След няколко ъпдейта проблемите запо чнаха.
Ако някой знае какво може да се направи по въпроса да пише. Благодаря предварително. View attachment 4205
Важи ви гаранцията,съветвам ви да опитате
 

Styop

Потребител
19 Март 2019
3
0
1
39
#5
Колега, първо трябва да установиш дали е в телефона проблема или в зарядното.
Трябва да се тества с друго зарядно/друг кабел и ако продължава да го прави се търси причината в телефона и тогава се стига до гаранцията
Ще пробвам благодаря
 
Top Bottom